Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Бенера В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Бенера В. Є. 
Формування пізнавальної самостійності в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами інтелектуальної гри : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Є. Бенера; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено структуру пізнавальної самостійності, виявлено основні умови ефективності її формування, та відображено процес і результати експериментального дослідження. Зазначено, що розроблену програму формування пізнавальної самостійності апробовано серед майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Підтверджено ефективність даної моделі поетапного формування пізнавальних умінь у студентів дошкільного відділення із застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм, інтерактивних методів, зокрема, інтелектуальної гри, побудованої на педагогічній взаємодії у процесі пізнання. Визначено психолого-педагогічні умови формування даної самостійності у майбутніх фахівців дошкільної справи за умов коледжу: систематичне та цілеспрямоване опанування студентами психолого-педагогічних засобів, професійно значущих пізнавальних умінь і навичок; розуміння викладачами та студентами пізнавальних задач, осмислення варіантів їх розв'язання через систему педагогічних питань і категорій як головних компонентів змісту психолого-педагогічних дисциплін; організація педагогічної взаємодії студентів у процесі інтелектуальних ігор, які дозволяють оптимально інтеріориозувати відповідний зміст навчання у процесі інтелектуального тренінгу; актуалізація внутрішньої та зовнішньої активності та самостійності студентів у творчому пошуку ними способів організації власної професійно-педагогічної діяльності за умов коледжу та дошкільних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бенера В. Є. 
Самостійна робота студентів у вищій школі України: історичні трансформації (друга половина XIX - кінець XX ст.) : монографія / В. Є. Бенера; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Рівне, 2011. - 640 c. - Бібліогр.: 1285 назв - укp.

Наведено результати дослідження історичних трансформацій самостійної роботи студентів у вищій школі України другої половини XIX - кінця XX ст. Здійснено обгрунтування проблеми за архівними справами фондів Центрального державного історичного архіву України, Центрального державного архіву вищих органів влади і управління України, Державного архіву м. Київ, державних обласних архівів (Харківського, Львівського, Чернівецького), фондів історичних колекцій, біблітечних рідкісних видань та відділу стародруків, Інституту рукописів Національноі бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Визначено змістові та процесуальні ретротенденції реалізації форм і методів самостійної роботи студента. Розроблено модель організації цілісної наскрізної самостійної роботи студента у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч483(4УКР)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747757 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бенера В. Є. 
Теорія та методика розвитку рідної мови дітей : навч.-метод. посіб. / В. Є. Бенера, Н. В. Маліновська. - К. : Слово, 2010. - 374 c. - укp.

Висвітлено проблеми розробки нових інтенсивних технологій навчання. Розкрито можливості опрацювання навчального курсу "Теорія та методика розвитку рідної мови дітей" на засадах фреймового підходу в контексті сучасної парадигми мовної освіти. Відповідно до програми курсу висвітлено науково-теоретичні та науково-методичні положення української дошкільної лінгводидактики за кредитно-модульною системою організації навчального процесу. Запропоновано інноваційні педагогічні технології, які містять варіативні різнорівневі дидактичні завдання для самостійної роботи майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.

Освещены проблемы разработки новых интенсивных технологий обучения. Раскрыты возможности разработки учебного курса "Теория и методика развития родного языка детей" на основе фреймового подхода в контексте современной парадигмы языкового образования. В соответствии с программой курса освещены научно-теоретические и научно-методические положения украинской дошкольной лингводидактики с учетом кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Предложены инновационные педагогические технологии, содержащие вариативные разноуровневые дидактические задания для самостоятельной работы будущих воспитателей дошкольных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бенера В. Є. 
Методологічні засади розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих закладів освіти України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Є. Бенера // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 21-28. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Розкрито методологічні засади розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі ВНЗ України досліджуваного періоду. Розглянуто методологічні концепти дослідження: філософський, загальнонауковий, конкретно науковий і технологічний. Охарактеризовано методи вивчення предметного поля історико-педагогічного дослідження.

Раскрыты методологические основы развития теории и практики самостоятельной роботы студентов в учебном процессе ВУЗ Украины исследуемого периода. Рассмотрены методологические концепты исследования: философский, общенаучный, конкретно научный и технологический. Охарактеризованы методы изучения предметного поля историко-педагогического исследования.

The article reveals the methodological foundations of the theory and practice development during the self-managed activity of students in the process of learning at higher education establishments in Ukraine of the researched period. The methodological concepts of the investigation have been studied: philosophical, general scientific, specific scientific and technological methods in terms of subject field of historical and pedagogical investigation have been characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч483(4УКР)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бенера В. Є. 
Психологічна служба в закладах освіти : практикум : навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. Є. Бенера. - Вид. 2-ге, перевид. - Кременець : ВЦ КОГПІ ім. Т. Шевченка, 2013. - 559 c. - укp.

Розглянуто організацію психологічної служби в закладах освіти. Наведено напрями, види та форми психологічної служби в системі освіти. Викладено програму та планування роботи психологічної служби в закладах освіти. Наведено методику роботи практичного психолога з дітьми раннього віку. Подано інформацію про розвиваючі ігри у роботі практичного психолога з дітьми дошкільного віку. Розкрито роль психологічної служби у роботі з підлітками. Проаналізовано девіантну поведінку як предмет діяльності практичного психолога. Надано методи дослідження взаємовідносин батьків і дітей та стосунків у педагогічних колективах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 я73

Шифр НБУВ: ВА764021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бенера В. Є. 
Історико-педагогічний дискурс становлення фізичної культури на Кременеччині / В. Є. Бенера // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 2. - С. 3-6. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито історико-педагогічний дискурс становлення фізичного виховання з часів Волинської гімназії та Волинського ліцею. Актуалізовано ретродосвід реалізації фізичного виховання у вищій школі початку ХIХ ст. Аргументовано доцільність упровадження історично апробованого досвіду з фізичного виховання в практику сучасного вищого навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(4УКР-4ТЕР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бенера В. 
Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Бенера // Рідна шк.. - 2011. - № 1/2. - С. 40-44. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі ВНЗ. Здійснено об'єктивний історичний аналіз української педагогічної думки періоду другої половини ХІХ - початку ХХ ст., який небезпідставно називають ренесансом педагогіки. Зазначено, що в другій половині ХІХ ст. здійснювалося активне формування передумов для самостійної роботи з книгою як засобом самонавчання, самопідготовки учнів. Вказано на суперечливий характер всіх перетворень, які відбувалися впродовж ХІХ ст. і відображалися в офіційній педагогіці. Виявлено активне формування дидактичної думки на початку ХХ ст., у процесі якого під впливом різних чинників склалися концептуальні напрями вітчизняної дидактики: філософський, практичний, теоретичний та психологічний. Доведено, що в означений період започатковано теоретичний напрям у вітчизняній дидактиці з уведенням до професійної підготовки курсу педагогіки і створенням певних традицій його викладання як університетської дисципліни, що викликало необхідність розгляду поняття "вміння самостійно працювати", потребу застосування самостійної роботи з різних навчальних дисциплін.

Рассмотрена проблема развития теории и практики самостоятельной работы студентов в учебном процессе ВУЗ на основе историко-педагогического анализа отечественных научно-педагогических изданий второй половины ХІХ - начала ХХ в. Отмечено, что во второй половине ХІХ в. осуществлялось активное формирование предпосылок для самостоятельной работы с книгой как средства самообучения, самоподготовки учащихся. Указано на спорный характер всех преобразований, которые происходили на протяжении ХІХ в., и отображались в официальной педагогике. Выявлено активное формирование дидактической мысли в начале ХХ в., в процессе которого под влиянием разных аспектов сложились концептуальные направления отечественной дидактики: философское, практическое, теоретическое и психологическое. Доказано, что в обозначенный период зародилось теоретическое направление в отечественной дидактике с введением в профессиональную подготовку курса педагогики и создание определенных традиций его преподавания как университетской дисциплины, что вызвало необходимость рассмотрения понятия "умение самостоятельно работать", потребность применения самостоятельной работы с разных учебных дисциплин.

The article dwells on the problem of the development of the theory and practice of students' self-work in the educational process in higher educational establishments based on the historical-pedagogical analysis of the native scientific and pedagogical research papers of the second half of the XIXth - the beginning of the XXth century.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бенера В. 
Організаційно-педагогічні передумови становлення теорії та практики самостійної роботи у вищій школі України (друга половина ХІХ - поч. ХХ ст.) / В. Бенера // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 185-198. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Актуалізовано вивчення досвіду у переломні періоди вітчизняної історії самостійної роботи студентів (СРС) як педагогічного явища. Простежено історіографічний аспект трансформації організаційно-педагогічних засад і розвиток провідних ідей у генезі становлення теорії та практики СРС у навчальному процесі в Російській імперії другої пол. ХІХ - поч. ХХ ст. Зазначено, що в 1850 - 1860-х рр. реформування освіти відбувалося за підтримки лібералів, активно обговорювалися шляхи реформування освіти, в основі нових підходів є ідея самодіяльності й активності учнів у навчанні. Відзначено негативний досвід впровадження з 1906 р. самостійної організації студентами своїх занять та визнання неспроможності вищої школи вирішити у повному обсязі завдання їх самостійної пізнавальної діяльності. Резюмовано, що в досліджуваний період наявна поступальна еволюція показників рівня структурних перетворень адміністративного, інституційного та навчально-виховного характеру.

Актуализировано изучение опыта в переломные периоды отечественной истории самостоятельной работы студентов (СРС) как педагогического явления. Прослежен историографический аспект трансформации организационно-педагогических основ и развитие основных идей в генезисе становления теории и практики СРС в учебном процессе в Российской империи второй пол. XIX - нач. ХХ в. Указано, что в 1950 - 1960-х гг. реформирование образования происходило при поддержке либералов, активно обсуждалось, в основе новых подходов лежала идея самодеятельности и активности учащихся в обучении. Отмечен негативный опыт внедрения с 1906 г. самостоятельной организации студентами своих занятий и признание несостоятельности высшей школы решить в полном объеме задачи их самостоятельной познавательной деятельности. Резюмировано, что в исследуемый период налицо поступательная эволюция показателей уровня структурных преобразований административного, институционального и учебно-воспитательного характера.

The article reveals the pedagogical and organizational pre-conditions for the development of theory and practice of students' independent work on the educational process of higher schools of Ukraine (2nd half of XIXth - beg. of XXth centuries).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бенера В. 
Університети як центри становлення самостійної науково-дослідної роботи студентів (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Бенера // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 181-193. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Актуалізовано проблему дослідження витоків розвитку теорії та практики організації самостійної роботи студентів у навчальному процесі ВНЗ України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.). Розкрито роль університетів як центрів становлення самостійної науково-дослідної роботи студентів у досліджуваний період. У табличному вигляді наведено кошторис імператорських російських університетів відповідно до Статуту 1863 року. Історико-генезисний аналіз наукових джерел, архівних матеріалів дозволяє стверджувати, що багатовекторний потенціал самостійної роботи міг бути реалізований лише у взаємодоповнюючій багатофункціональності діяльності навчально-виховних закладів, наукових і допоміжних установ, створених навколо університетських центрів. Основні напрями реалізації самостійної роботи у вищій школі досліджуваного періоду відображено у таблиці. Підкреслено актуальність та необхідність збереження прогресивних педагогічних ідей та освітніх традицій минулого.

Актуализирована проблема исследования истоков развития теории и практики организации самостоятельной работы студентов в учебном процессе ВУЗ Украины (вторая половина XIX - начало ХХ в.). Раскрыта роль университетов как центров становления самостоятельной научно-исследовательской работы студентов в исследуемый период. В таблице приведена смета императорских российских университетов согласно Уставу 1863 года. Историко-генезисный анализ научных источников, архивных материалов позволяет утверждать, что многовекторный потенциал самостоятельной работы мог быть реализован только во взаимодополняющей многофункциональности деятельности учебно-воспитательных заведений, научных и вспомогательных учреждений, созданных вокруг университетских центров. Основные направления реализации самостоятельной работы в высшей школе исследуемого периода отражены в таблице. Подчеркнуто актуальность и необходимость сохранения прогрессивных педагогических идей и образовательных традиций прошлого.

The article reveals a university as a center of students' scientific and research self-work (the 2-nd half of the XIX-th and the beginning of the XX?th centuries). The author makes a historical and pedagogical analysis of scientific sources and archival data on the problem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч484 е(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бенера В. Є. 
Міжособистісна взаємодія педагога і студентів у вищій школі / В. Є. Бенера // Наука і освіта. - 2008. - № 3. - С. 95-100. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено взаємодію викладача та студента у процесі інтелектуального тренінгу, роль діалогових, ігрових технологій у розвитку стилю діяльності студента.

Обговорено взаимодействие преподавателя и студента в процессе интеллектуального тренинга, роли диалоговых, игровых технологий в развитии стиля деятельности студента.

It is analyzed interrelation between teacher and student within intellectual training УThe playing methods of trainingФ; it specifies the role of dialogical, play technologies in the process on development of studentТs activity style


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бенера В. Є. 
Законодавче забезпечення самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих закладів освіти ІІ половини ХІХ - початку ХХ ст. / В. Є. Бенера // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 28-36. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз нормативно-законодавчої бази та довідково-статистичних видань проблеми самостійної роботи студентів у навчальному процесі ВНЗ України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). На конкретних прикладах розкрито процес зародження нормативно-правових механізмів освітньої діяльності у питаннях вищої освіти. Зазначено, що реформаторські процеси і перетворення в освітній сфері носили особливий регіональний характер на Лівобережній та Правобережній Україні. Зроблено висновок, що нормативно-законодавчі, статистично-довідкові видання відображають своєрідність теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі ВНЗ досліджуваного періоду.

Осуществлен историко-педагогический анализ нормативно-законодательной базы и справочно-статистических изданий проблемы самостоятельной работы студентов в учебном процессе ВУЗ Украины (вторая половина ХIХ – начало ХХ вв.). На конкретных примерах раскрыт процесс зарождения нормативно-правовых механизмов образовательной деятельности в вопросах высшего образования. Подчеркнуто, что реформаторские процессы и преобразования в образовательной сфере носили особенный региональный характер на Левобережной и Правобережной Украине. Сделан вывод, что нормативно-законодательные, статистико-справочные издания отображают своеобразие теории и практики самостоятельной работы студентов в учебном процессе ВУЗ в исследуемый период.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 к1 + Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бенера В. 
Про впровадження інтелектуальних мовленнєвих ігор у сучасну практику дошкільної освіти / В. Бенера // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 15-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито види інтелектуальних мовленнєвих ігор для старших дошкільників, визначено педагогічні умови їх використання в сучасному освітньому закладі.

Раскрыты виды интеллектуальных языковых игр для старших дошкольников, определены педагогические условия их использования в современном учебном заведении.

The article reveals the kinds of intellectual speech games for the children of elder preschool age, the pedagogical conditions for their usage in a modern education institution are created.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бенера В. Є. 
Розвиток теорії і практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих закладів освіти України (друга половина XIX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / В. Є. Бенера; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2012. - 36 c. - укp.

Досліджено проблему розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих закладів освіти України другої половини ХІХ - початку XXI ст. Виявлено організаційно-педагогічні передумови становлення самостійної роботи студентів в історії її розвитку, проведено аналіз її законодавчого забезпечення. Обгрунтовано процес становлення та розвитку самостійної роботи студентів у вищих закладах освіти України другої половини ХІХ - початок XXI ст. та виокремлено його основні етапи: 1863 - 1904 pp. - становлення самостійної роботи студентів в університетській освіті України, 1905 - 1920 pp. - розвиток і особливості самостійної роботи студентів у навчальному процесі університетів України, 1921 - 1990 pp. - тенденції самостійної роботи студентів у вищій школі радянського періоду, 1991 - 2005 pp. - розвиток вітчизняного досвіду теорії та практики самостійної роботи студентів за умов інтернаціоналізації вищої школи. Визначено зміни у теорії та практиці заявленого історичного періоду, виявлено особливості та тенденції впровадження самостійної роботи студенів у ВНЗ відповідно до обгрунтованих підетапів. Актуалізовано виявлений позитивний досвід організації самостійної роботи студентів у вищій школі України зазначеного періоду, розроблено базові теоретичні положення концепції організації самостійної роботи студентів за умов інтернаціоналізації вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч483(4УКР)52/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бенера В. 
Розвиток теорії і практики самостійної роботи студентів у Львівському університеті (1905 - 1917 рр.) / В. Бенера // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 2. - С. 221-232. - Бібліогр.: 22 назви. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч483(4УКР-4ЛЬВ)52

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Бенера В. Е. 
Становлення наукових шкіл у вищих закладах освіти: друга половина ХІХ ст. - початок ХХ ст. / В. Е. Бенера // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 58-64. - Бібліогр.: 20 назв - укp.

Визначено особливості становлення наукової педагогічної школи Університету св.Володимира, надано характеристики продуктивності наукових шкіл, обгрунтовано спадкоємність наукових традицій, актуальність провідної ідеї лідера наукової школи. Визначено основні характеристики самостійної роботи у навчальному процесі ВНЗ представниками прогресивної педагогічної думки досліджуваного періоду. Актуалізовано конструктивний досвід становлення наукових шкіл у вищій школі України означеного історичного періоду.

Определены особенности становления научной педагогической школы Университета св. Владимира, приведены характеристики продуктивности научных школ, обусловлены научные традиции, актуальность ведущей идеи лидера научной школы. Определены основные характеристики самостоятельной работы в учебном процессе ВУЗ представителями прогрессивной педагогической мысли исследуемого периода. Актуализирован конструктивный исторический опыт становления научных школ в высшей школе Украины исследуемого исторического периода.

The article reveals the peculiarities of formation of pedagogical research school in St. Volodymyr University, its efficiency characteristics, inheritance of scientific traditions and key idea of the leader of scientific school. Historic-pedagogical analysis of scientific-pedagogical works of the problem under research is revealed. The analysis of historical-and-pedagogical scientific sources and archival data on the problem researched is being made. As a result of the research, the definition of the above mentioned didactic category is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції "Інновації у вищій школі: тенденції та перспективи розвитку" / ред.: В. Є. Бенера, Н. М. Дем'яненко, Т. О. Дороніна; Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка. - Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2021. - 183 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми входження України до європейського освітнього простору, зокрема такі питання, як: трансформації освітньо-наукового простору вищої школи у викликах сьогодення; концепція освіти впродовж життя; професійна підготовка фахівців у контексті інтернаціоналізації освітніх систем; розвиток відкритого освітньо-виховного середовища вищої школи; компетентнісний підхід у проєктуванні та впровадженні інноваційних освітніх технологій; академічний капіталізм; принцип автономії в управлінні ЗВО; неформальна й інформальна освіта як ресурс розвитку особистості. Описано перспективні нооінновації в розвитку освітньо-наукової сфери України в постпандемічну нооепоху. Окреслено наукові орієнтири створення структурно-функціональної моделі неперервної підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності. Проаналізовано сучасний стан підготовки майбутніх соціальних працівників до соціалізації дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування у ЗВО України. Розглянуто сучасні методи розвитку вокальних компетенцій студентів мистецьких факультетів на прикладі вітчизняного та зарубіжного досвідів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО37649 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського